Dyrektor ds. rozwoju biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej i członkini zarządu MSLGROUP.
Jej doświadczenie obejmuje strategiczne doradztwo dla największych światowych marek, na liście jej klientów znaleźć można P&G, Unilever, NIVEA, Reckitt Benckiser, Pernod Ricard, Coca-Cola, LVMH, Discovery, HJ Heinz, Carlsberg, LG, Volvo, Carrefour, Amazon, Netflix, Ferrero, GSK.
Niezwykle kreatywna i twórcza, prowadzone przez nią kampanie zdobyły ponad 20 nagród i wyróżnień w konkursach takich jak SABRE Awards, IPRA Awards, Golden Drums, European Excellent Award, Impactors czy Creative for Good World Economic Forum.
Zofia jest członkiem zarządu MSLGROUP, od października 2015 roku odpowiedna za rozwój biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej. Wcześniej kierowała polskim oddziałem jako dyrektor zarządzająca - wtedy też MSL został uznany za najlepszą firmę doradczą w tej części świata - prestiżowy Holmes Report nadał mu tytuł Eastern European Consultancies of the Year.
Absolwentka nauk politycznych Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu i Szkoły Strategii Marki przy SAR. Od kilku lat jest wykładowcą na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie prowadzi Laboratorium Public Relations. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się także na szkoleniach i warsztatach branżowych. Jest jurorem Pravda Awards, konkursu organizowanego przez Ukraińskie Stowarzyszenie Public Relations.
Miłośniczka sztuki, rocznie odwiedza kilkadziesiąt wystaw i wydarzeń kulturalnych na świecie. Kocha modę, kolekcjonuje kapelusze.